IMG 0092

Els alumnes de 6è comencem a pensar i planificar els contes amb els que participarem enguany al concurs literari dels Jocs Florals.

Aquest any el repte torna a ser gran: escriure un relat ambientat en una època històrica.

Per ajudar-nos a planificar els seus escrits, ha vingut a l’escola a fer-nos una xerrada sobre creació literària, la Cristina Teruel.[...]

La Cristina és mare de dos alumnes de l’escola (el Joan de quart i l’Elisenda de P5) .També una escriptora de novel·la històrica i apassionada de l’època de l’Imperi romà. N’ha publicat "Trajano i El sicario de los idus"  i ja està treballant en d’altres projectes.

Img 0111 b Img 0092 b Img 0126 b

La Cristina ens ha explicat tot el procés de creació d’un text literari i nosaltres hem prés bona nota de tot.

Ara toca pensar, pensar i pensar una estona, triar un fet històric i uns personatges i intentar que les nostres paraules emocionen als nostres lectors.

Moltes gràcies, Cristina.