MENJADOR I ACOLLIDA

L'escola disposa de servei de menjador i servei d'acollida gestionat per l'empresa 7 i tria.

Descarrega't el quadernet de famílies del curs 2016-2017.

Menjador

Oferim als alumnes menjador amb cuina pròpia i monitoratge específic per cursos.

A l'estona de menjador els nens estan en espais separats i adequats a la seva edat (patis, sales per fer tallers i jocs...).

Acollida

Matí: de 7:30h a 9:00h

Tarda: de 16:30 a 18:30h

Com funcionem

EXTRAESCOLARS

L'empresa 7 d'Aventura gestiona i s'encarrega d'organitzar i dur a terme les activitats no lectives de l'escola, tant a l'espai de migdia (piscina, tenis ...) com a la tarda, amb la supervisió i contractació de l'AMPA.

Els alumnes d'Educació Infantil i Cicle Inicial són recollits directament pels monitors a l'hora de fer l'activitat.

Aquesta mateixa empresa s'encarrega dels Casals de Nadal i Estiu i també gestiona de manera conjunta els extraescolars de la nostra escola amb l'IES Princep de Viana.

L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 16:15 fins les 18:45 hores al despatx de l'AMPA.
Coordinador: Raúl Jiménez