La competència científica consisteix en la capacitat de resoldre problemes, d'explicar fenòmens naturals i tecnològics, d'interpretar dades, de comprendre la metodologia científica i d'analitzar i avaluar .

L'escola sempre ha fet propostes per desenvolupar aquesta competència.

Inicialment a Educació Infantil feiem el programa 3-6, actualment la Ciència queda integrada dins els Espais.

A Educació Primària tot el treball relacionat amb l'experimentació, la investigació i la necessitat de pensar, crear i aprendre s'enmarca dins dels Tallers.

Traballar la Ciència ens permet ser observadors, entendre i poder treure conclusions del món que ens envolta.

Sovint, per tal de poder formar-nos com a mestres i poder transmetre als alumnes aquesta capacitat d'aprendre a aprendre sempre i en tot moment, participem en diferents activitats i cursos com són PETITS TALENTS CIENTÍFICS i el CONGRÉS DE CIÈNCIA del Districte de Sant Andreu.

Així també, fem activitats fora de l'escola, tallers, museus, o visites a lloc diferents. Per ser competents i tenir la necessitat d'observar en tots els nivells, tant pels diferents projectes com per adquirir la competència científica en cada edat.