L'escola és una escola formadora d'estudiants que volen formar part de l'educació des de diferents àmbits que l'escola pot oferir.

Cada curs tenim entre 15 o 16 estudiants de pràctiques de Magisteri, com també de Pedagogia,de diferents universitats UB, UAB, URL,UNIR, UVIC.

També tenim estudiants en practiques de treballador/a social.

Sempre hem estat una escola amb ànims de formar alumnes que aprenguin que és i com fer de mestre i tinguin l'experiència d'aprendre.

Estem en el programa de Diversificació Curricular on estudiants d'Instituts de Formació Professional vénen a fer pràctiques amb altres membres de la comunitat educativa.

Així també estudiants de l'IES Príncep de Viana vénen a fer pràctiques en conveni de col·laboració per la formació pràctica en centres de treball.

.